Papun uusi logo on kevyt, mutta samalla vahva ilmaisu brändistä. Se mukailee hienovaraisesti aiemman logon linjoja, mutta viestii muotoilultaan minimalistista ja ajatonta tyylikkyyttä. Logo vahvistaa Papun tuotteiden laatumielikuvaa, joka on ollut osa Papun DNA:ta sen perustamisesta lähtien.
Uudistunut Papu näkyy myös uudessa SS25-mallistossa, joka lanseerataan dropeittain kevään aikana. Malliston nimi, New Bloom – Uusi kukoistus, kuvaa uuden aikakauden alkua. Ensimmäisessä dropissa päävärinä näkyy keltainen. Keltainen on valittu tuotteisiin, koska se kuvastaa rohkeutta ja toimii voimavärinä.
Uudistuneen malliston myötä teemme tilaa ja tyhjennämme Papun vanhalla logolla varustetut tuotteemme erittäin edullisesti pois varastosta. Tästä kategoriasta löydät kaikki Papun vanhalla logolla merkityt tuotteet. Sinulla on ainutlaatuinen mahdollisuus hankkia vanhalla logolla varustettuja, rakastettuja Papu-tuotteita, erittäin houkuttelevin hinnoin!