BA Sara-Sofia Broberg on nimitetty kotimaisen Papu Design Oy:n e-commerce manageriksi 15.11.2021 alkaen.Sara-Sofialla on usean vuoden kokemus digimarkkinoinnista ja verkkokaupoista. Kokemusta on kertynyt erityisesti kansainvälisistä brändeistä, Englannista.
Sara-Sofia on viimeksi toiminut sisällöntuottajana teknologiayhtiö Leadsparkin SAAS-projektissa ja ollut saman yhtiön markkinointisuunnittelijana. Sitä ennen hän on toiminut markkinointipäällikkönä Englannissa Precious Brands -nimisessä yhtiössä sekä Skin Researchillä. Näissä yhtiöissä hänen tehtäviinsä on kuulunut asiakkaiden online- ja offline-markkinointistrategiat sekä verkkokauppojen luominen ja hallinnointi. Tehtävässään hän on myös hoitanut asiakkaidensa sosiaalisen median sisältöjä ja digitaalista markkinointia. Kampanjoiden luonti ja niihin liittyvät analyysit ovat olleet arkipäivää. Saralla on sujuva kynä niin suomeksi kuin englanniksikin, ja hänellä on hyvät graafiset ja digitaaliset taidot.
Sara-Sofia on valmistunut Helsingin kuvataidelukiossa, ja sen jälkeen opiskellut Middlesexin yliopistossa, Englannissa markkinointia. Papun e-commerce managerina Sara-Sofia vastaa kokonaisvaltaisesti Papun verkkokauppojen myynnistä, markkinoinnista ja teknisestä kehittämisestä brändin ja strategian mukaisesti. Hänen vastuullaan on verkkokauppojen operatiivinen johtaminen, verkkokauppa-alustan kehittäminen ja hallinnointi. Työ sisältää verkkokaupan digitaalisen markkinoinnin suunnittelun, ohjauksen ja toteuttamisen. Päivittäiseen työnkuvaan kuuluu verkkokaupan asiakaskokemuksen johtaminen, myynnin edistäminen valikoimaa optimoimalla sekä käytettävyyttä tehostamalla.
Nita Junnila on nimitetty Papu Design Oy:n digimarkkinoinnin suunnittelijaksi 3.1.2022 alkaen. Nita on toiminut erilaisissa markkinointitehtävissä vuodesta 2013 lähtien. Papulle hän siirtyy mySafety Oy:n graafisen suunnittelijan ja sisällöntuottajan tehtävistä. Ennen mySafetyä kokemusta on kertynyt muun muassa mainostoimisto Folkin tuotanto-AD:n tehtävistä.
Työtehtäviin on kuulunut asiakkaiden markkinointi- ja mainosmateriaalien suunnittelu niin printissä kuin digitaalisessa muodossa. Visuaalisen ilmeen lisäksi Nita on hoitanut myös tekstisuunnittelua. Häneltä onnistuu taittotyöt sekä mainosmateriaalien laatiminen (videot, kuvat ja tekstit) digiin ja printtiin. Mainosmateriaalien lisäksi kampanja- ja markkinointitoimenpiteiden suunnittelu, sosiaalisen median ylläpito, uutiskirjeet, nettisivut ja toimenpiteiden seuranta ovat kuuluneet aikaisempiin työtehtäviin. Meriittiäkin on kertynyt mm. Finnjävel-ruokakirjan graafisena viimeistelijänä Vuoden huiput 2016 -kilpailun shortlistalla.
Nita on yo-merkonomi, asiakaspalvelun ja myynnin osaamisalalta. Sen lisäksi hän on tehnyt kuvallisen ilmaisun perustutkinnon ja on kuva-artesaani graafisen suunnittelun osaamisalalta, tehnyt Digitekijä Fast Track -koulutusohjelman Laurea-ammattikorkeakoulussa, Helsingissä ja opiskelee liiketalouden tradenomiksi.
Digiviestinnän suunnittelijan tehtävänä on koordinoida, suunnitella ja toteuttaa digitaalista viestintää ja graafisia sisältöjä. Työnkuvaan kuuluvat verkkosivustojen sekä sosiaalisen median sisällön kehittäminen, päivittäminen ja seuranta sekä digikampanjat. Hakukoneoptimointi, growth hacking ja konversiot, kuten Facebook Ads -mainonta, sähköpostimarkkinointi ja markkinointiautomaatiot kuuluvat tehtävänkuvaan.
”Otamme Sara-Sofian ja Nitan innolla mukaan kehittämään ja rakentamaan Papun ecommerce-palveluja ja digitaalista markkinointia. Molemmilla on kokemusta vastaavista tehtävistä. Tavoitteenamme on tulevaisuudessa kasvaa erityisesti kansainvälisen verkkokauppamme kautta ja kehittää verkkopalvelujemme asiakaskokemusta. Haluamme tehdä myös vahvaa edelläkävijämäistä viestintää, joka erottuu massasta, ”Papu Design Oy:n toimitusjohtaja Anu Vauhkonen sanoo.
Lisätietoja antaa:
Toimitusjohtaja Anu Vauhkonen +358407652484
www.papustories.com
0 kommenttia