Kotimainen lasten- ja naistenvaatteita suunnitteleva, valmistuttava ja myyvä, Papu Design Oy, aloittaa yhteistyön kansainvälisen muoti- ja lifestyle-verkkoalustayhtiön Zalandon ja Pohjoismaisittain merkittävän Boozt-verkkokaupan kanssa.
Vastuullisesti valmistettujen ja laadukkaiden vaatteiden valmistajana tunnettu Papu Design Oy on perustamisestaan lähtien panostanut voimakkaasti verkkokauppoihin. Yhtiön noin 3,5 miljoonan euron liikevaihdosta reilu puolet tulee verkkokaupasta.
Nyt yhtiö jatkaa digitaalista laajentumista ja aloittaa jälleenmyynnin Euroopan johtavassa muoti- ja lifestyle-verkkokauppa-alusta Zalandossa sekä Pohjoismaiden muoti- ja kauneus-verkkokauppa-alusta Booztissa. Uudet jälleenmyyntikanavat ovat tärkeä osa Papun kansainvälistymisstrategiaa.
”Papu Design on nuori suomalainen brändi, jolla on hyvä perusta kansainväliseen kasvuun. Maailmanvalloituksessamme Zalando ja Boozt ovat hienoja digitaalisia avauksia kansainvälisellä areenalla. Odotamme yhteistyöltä paljon. Uskomme, että näiden kanavien kautta saamme paljon näkyvyyttä, ja uusia asiakkaita myös Suomen rajojen ulkopuolelta”, yhtiön toimitusjohtaja Anu Vauhkonen sanoo.
Zalando on tuonut viestinnässään esille sen, että haluaa jatkossa panostaa nimenomaan vastuullisesti valmistettuihin tuotteisiin. Yhtiöllä yli 29 miljoonaa asiakasta 17 maassa. Papun valikoimasta Zalandossa nähdään jo tänä syksynä sekä naisten- että lastenvaatteita.
Pohjoismaisessa Boozt-verkkokauppa-alustassa Papun valikoima kattaa syksyllä 2020 lastenvaatteet, ja mallisto laajenee keväällä 2021 myös naistenvaatemallistoon. Booztin kautta Papu hakee uusia asiakkaita nimenomaan naapurimaista Ruotsista, Norjasta ja Tanskasta”, Vauhkonen toteaa.
Lisätietoja antaa:
Anu Vauhkonen, CEO +358 40 765 2484
Sirkku Vuorinen-Simula, Myyntipäällikkö +358 40 033 2448
0 kommenttia