Papulta oma eksklusiivinen lastenvaatemallisto Prismoille


Papu Design Oy Prisma yhteistyö tiedote lastenmallisto vastuulliset lastenvaatteet 

Papu aloittaa tänä syksynä yhteistyön Prisman kanssa. Uniikeista kuoseistaan tunnettu design-brändi suunnittelee Prismalle oman kompaktin lastenvaatemalliston, joka koostuu Papun tunnetuista lastenvaatemalleista sekä aikaisempien sesonkien suosikkikuoseista. 

 

Papu on suunnitellut Prismalle oman, eksklusiivisen lastenvaatemalliston. Marraskuun alussa lanseerattavan malliston vaatteet on suunniteltu Suomessa ja valmistettu vastuullisesti samoissa tuotantolaitoksissa EU:n alueella kuin Papun päämallistonkin tuotteet. Kaikki tuotteet on valmistettu luomupuuvillasta. 

 

Mallisto koostuu Papun tunnistettavista perusmalleista, kuten Fold-paidoista, Patch-leggingseistä sekä Pouch-mekosta. Tuotteissa on tuttuja ja suosittuja kuoseja aikaisemmilta sesongeilta uusissa värityksissä. Mukana ovat nakkikuosi Sausage graafisen mustavalkoisena sekä Hidden Forest, joka nähdään nyt hempeän vaaleanpunaisen ja harmaan sävyisenä. Papun klassikkomalli Patch-leggingsit löytyvät mallistosta kuosillisena.   

 

- Halusimme tuoda Prisman lastenvaatemallistoon Papun suosikkikuoseja menneiltä vuosilta. Aikanaan suuren suosion saanutta nakkikuosia odotetaan varmasti innolla! Uskon, että sitä myydään Prismoissa hyvin, kuosisuunnittelija Hanna-Riikka Heikkilä sanoo.

 

Papu Design yhteistyö Prisma lastenvaatemallisto

  

Yhteistyön tavoitteena on saavuttaa yhä laajempi kuluttajakunta Suomessa sekä lisätä brändin tunnettuutta S-ryhmän asiakkaiden keskuudessa. Papu on tehnyt yhteistyötä S-ryhmän kanssa kuitenkin jo aikaisemmin: Viime vuonna Papu suunnitteli oman Antimet-kuosin Pirkanmaan Osuuskaupan S-markettien henkilökunnan työvaatteisiin. Projekti toteutettiin yhteistyössä Lindströmin kanssa. 

 

- Prisma on Suomen suurin muotikauppa ja olemme ylpeitä kattavasta valikoimastamme lapsille. Papun eksklusiivinen mallisto täydentää valikoimaamme hyvin. Kotimaiset brändit ja vastuullisuus kiinnostavat asiakkaitamme yhä enemmän. Asiakkaamme osaavat jo myös odottaa tekevänsä Prismassa löytöjä tuotteista, joita muualta ei saa, kertoo Prisman pukeutumisen myyntipäällikkö Anu Keskinen.

 

- Papulla olemme nyt todella innoissamme Prisma-yhteistyöstä. S-ryhmä tavoittaa laajasti suomalaiset lapsiperheet kautta maan. Meistä on todella upeaa, että S-ryhmä haluaa tarjota lapsille kestäviä, laadukkaita ja vastuullisesti valmistettuja luomupuuvillavaatteita, jotka kestävät myös aikaa. Uskomme, että Papun Prismalle suunnittelemat lastenvaatteet myös erottuvat hauskuudellaan ja luovuudellaan joukosta, Papu Design Oy:n toimitusjohtaja Anu Vauhkonen toteaa.

 

Papun Prismalle suunnittelema lastenvaatemallisto tulee myyntiin viikolla 44 valikoituihin Prismoihin ja Prisman verkkokauppaan. Papun klassikko- ja kausimallistot ovat edelleen saatavilla Papun kivijalka- ja verkkokaupasta sekä valikoiduilta jälleenmyyjiltä.

0 kommenttia

Jätä kommentti

Huomaa, että kommentit on hyväksyttävä ennen kuin ne julkaistaan.