Kaksi kotimaista brändiä Papu Design ja Voglia yhdistävät voimansa syksyn myyntiin

Kotimaiset naistenvaatebrändit Papu ja Voglia avaavat loka-marraskuussa viisi yhteistä sesonkimyymälää Varsinais- ja Pohjois-Suomeen. Molempien brändien ytimessä on laatu, suomalainen design ja vastuullisuus.

Kaksi kotimaista brändiä Papu Design ja Voglia yhdistävät voimansa syksyn myyntiin

Papu ja Voglia uskovat molemmat monikanavaisuuteen kaupankäynnissä. Vaikka verkkokauppa onkin tärkeä myyntikanava, monet suomalaiset haluavat edelleen tehdä ostoksensa fyysisissä myymälöissä. Tätä väittämää tukee myös Vähittäiskaupan tutkimussäätiön tekemä tuore tutkimus. Kivijalkakaupat eivät ole kuolemassa.

Papu ja Voglia uskovat, että kauppa on jatkossakin monikanavaista. Verkkokaupasta haetaan paljon tietoa päätöksen tueksi, mutta siellä myös käydään suoraa kauppaa. Fyysiseen myymälään tullessaan asiakkaat ovat varsin hyvin tietoisia brändistä. Kivijalkakaupassa on mahdollista syventää bränditietoutta ja helpottaa hyvällä asiakaspalvelulla asiakkaan ostopäätöstä.

”Papu on jo useamman vuoden perustanut POP UP -myymälöitä pääsääntöisesti Suomen suurimpiin kauppakeskuksiin joko yksin tai yhteistyössä toisten kotimaisten brändin kanssa. Nyt rakennamme viisi yhteistä myymälää Varsinais- ja Pohjois-Suomeen yhdessä Voglian kanssa. Meitä yhdistää kotimaisuus ja vastuullisuus”, Papu design Oy:n toimitusjohtaja Anu Vauhkonen kertoo.

Sekä Voglia että Papu Design panostavat tahoillaan vastuulliseen liiketoimintaan. ”Me Voglialaiset haluamme kehittää ja muuttaa muotiteollisuutta olemalla läpinäkyviä, sekä rakentamalla maailmaa, jossa vastuullisuus on osa hyvää oloa. Jaamme tämän ajatuksen Papun kanssa. Yhteisen arvomaailman kautta yhteistyö on luontevaa ja voimme tarjota asiakkaillemme entistä monipuolisemman valikoiman kotimaisia laatuvaatteita ympäri Suomea”, Voglian toimitusjohtaja Katriina Virtanen kertoo yhteistyöstä.

Yksi yhteistyön tavoitteista on kasvattaa brändien tunnettuutta. Yhteiset sesonkimyymälät löytyvät Raision Myllystä, Turun Skanssista, Kuopion Matkuksesta sekä Rovaniemen Kauppakadulta ja Oulun Torikadulla. Myyntipaikat on valittu sen mukaan, missä on luontaista asiakasvirtaa. Sesonkimyymälät avataan seuraavasti:

  • Skanssi Turku 4.10.2022
  • Mylly Raisio 2.11.2022
  • Matkus Kuopio 13.10.2022
  • Oulu 27.10.2022
  • Rovaniemi 27.10.2022

Lisätiedot:
Anu Vauhkonen
Papu Design Oy
anu@papudesign.com
+358407652484

Katriina Virtanen
Voglia Oy
katriina.virtanen@voglia.fi
+358400411395


Papu-tuotteet tulevat maailman onnellisimmasta maasta. Niinpä niitä luovat ihmiset, jotka tietävät onnellisuudesta jotakin. Me uskomme, että parasta onnea on sellainen, joka kestää. Siksi me myös teemme tuotteita, jotka kestävät: kestävästi tuotetuista materiaaleista, kestävällä tyylillä. Jotta sinä saisit pukeutua onnellisesti ja ajattomasti, milloin vain.

PAPU | For lasting happiness

Voglia on vuonna 1983 perustettu suomalainen muotitalo, jonka tyyli on ajaton, harkittu ja pehmeä. Perheyrityksen tavoitteena on luoda kauniita, pitkäikäisiä ja laadukkaita vaatteita, jotka kestävät aikaa sekä visuaalisesti että funktionaalisesti. Vastuullisuus on koko Voglian toiminnan lähtökohta – brändi pyrkii konkreettisiin tekoihin ja läpinäkyvyyteen aina materiaalivalinnoista logistiikkaan asti.

Voglia | True Nordic Charm


Vanhempi julkaisu Uudempi julkaisu


Jätä kommentti

Huomaa, että kommentit on hyväksyttävä ennen niiden julkaisemista