Papu Design avaa ensimmäistä kertaa pop up -myymälän Jyväskylään

Kotimainen ja vastuullisista sekä laadukkaista vaatteistaan tunnettu vaatebrändi Papu Design avaa uuden pop up -myymälän Jyväskylän Kauppaskeskus Seppään lauantaina 1.10.

Papu Design avaa ensimmäistä kertaa pop up -myymälän Jyväskylään

Papu uskoo monikanavaisuuteen kaupankäynnissä. Vaikka verkkokauppa onkin tärkeä myyntikanava, monet suomalaiset haluavat edelleen tehdä ostoksensa fyysisissä myymälöissä. Tätä väittämää tukee myös Vähittäiskaupan tutkimussäätiön tekemä tuore tutkimus. Kivijalkakaupat eivät ole kuolemassa. 

”Uskomme, että kauppa on jatkossakin monikanavaista. Verkkokaupasta haetaan paljon tietoa päätöksen tueksi, mutta siellä myös käydään suoraa kauppaa. Fyysiseen myymälään tullessaan asiakkaat ovat varsin hyvin tietoisia brändistä. Kivijalkakaupassa on mahdollista syventää bränditietoutta ja helpottaa hyvällä asiakaspalvelulla asiakkaan ostopäätöstä.”
 
”Olemme jo useamman vuoden perustaneet pop up -myymälöitä pääsääntöisesti Suomen suurimpiin kauppakeskuksiin joko yksin tai yhteistyössä toisten kotimaisten brändin kanssa. Tänä vuonna rakennamme viisi yhteistä myymälää Varsinais- ja Pohjois-Suomeen yhdessä Voglian kanssa, minkä lisäksi avaamme myös omia pop up -myymälöitä muun muassa Jyväskylän Kauppakeskus Seppään. Loppuvuodesta on luvassa myös muutama yhteistyössä toteutettua pop up -myymälä lisää”, Papu design Oy:n toimitusjohtaja Anu Vauhkonen kertoo.

Yksi pop up -myymälöiden tavoitteista on kasvattaa brändin tunnettuutta. Papun omat pop up -myymälät löytyvät tällä hetkellä pääkaupunkiseudulta Kauppakeskus Kampista, Kaaresta sekä Iso Omenasta ja kohta myös Jyväskylän Sepästä. Myyntipaikat on valittu sen mukaan, missä on luontaista asiakasvirtaa.

”Papulla ei ole aiemmin ollut omaa liikettä Jyväskylässä. Kauppakeskus Sepässä on erinomainen asiakasvirta ja siellä tehdään hyvin kauppaa. Papu Design on jo useamman vuoden ollut Eetti ry:n tekemässä vastuullisuusviestintä -tutkimuksessa Suomen vastuullisin naisten- ja lastenvaatebrändi. Vastuullisuus on tärkeä ohjaava arvo myös Kauppakeskus Sepässä. Uskon, että vastuullisena brändinä Papu aidosti lisää Sepän valikoiman kiinnostavuutta. Vastuullisuusnäkökulmasta Papu sopii mielestäni erityisen hyvin juuri Seppään”, sanoo Vauhkonen.

Papun omat pop up -myymälät:

  • Kauppakeskus Kamppi, Helsinki – avoinna
  • Kauppakeskus Kaari, Helsinki – avoinna
  • Kauppakeskus Iso Omena, Espoo – avoinna
  • Kauppakeskus Seppä Jyväskylä – aukeaa 1.10.2022 

Löydät kaikki Papun avoinna olevat myymälät täältä.

Lisätiedot:
Anu Vauhkonen
Papu Design Oy
anu@papudesign.com
+358407652484

Kuvapyynnöt:
nita@papudesign.com   

Papu-tuotteet tulevat maailman onnellisimmasta maasta. Niinpä niitä luovat ihmiset, jotka tietävät onnellisuudesta jotakin. Me uskomme, että parasta onnea on sellainen, joka kestää. Siksi me myös teemme tuotteita, jotka kestävät: kestävästi tuotetuista materiaaleista, kestävällä tyylillä. Jotta sinä saisit pukeutua onnellisesti ja ajattomasti, milloin vain.

PAPU | For lasting happiness


Vanhempi julkaisu Uudempi julkaisu


Jätä kommentti

Huomaa, että kommentit on hyväksyttävä ennen niiden julkaisemista