PAPU STORIES — uutiset
Nimityksiä Papun markkinointitiimissä
BA Sara-Sofia Broberg on nimitetty kotimaisen Papu Design Oy:n e-commerce manageriksi 15.11.2021 alkaen.Sara-Sofialla on usean vuoden kokemus digimarkkinoinnista ja verkkokaupoista. Kokemusta on kertynyt erityisesti kansainvälisistä brändeistä, Englannista.Sara-Sofia on viimeksi toiminut sisällöntuottajana teknologiayhtiö Leadsparkin SAAS-projektissa ja ollut saman yhtiön markkinointisuunnittelijana. Sitä ennen hän on toiminut markkinointipäällikkönä Englannissa Precious Brands -nimisessä yhtiössä sekä Skin Researchillä. Näissä yhtiöissä hänen tehtäviinsä on kuulunut asiakkaiden online- ja offline-markkinointistrategiat sekä verkkokauppojen luominen ja hallinnointi. Tehtävässään hän on myös hoitanut asiakkaidensa sosiaalisen median sisältöjä ja digitaalista markkinointia. Kampanjoiden luonti ja niihin liittyvät analyysit ovat olleet arkipäivää. Saralla on sujuva kynä niin suomeksi kuin englanniksikin, ja hänellä on...
Kaksi kotimaista brändiä Luin Living ja Papu Design yhdistävät voimansa joulumarkkinaan
joulu papustories uutiset yhteistyö
Sisustus- ja lifestylebrändi Luin Living ja naisten- ja lastenvaatebrändi Papu Design avaavat marraskuussa kymmenen yhteistä joulun sesonkimyymälää Suomen suurimpiin kauppakeskuksiin. Molempien brändien ytimessä on laatu, suomalainen design ja vastuullisuus. Monien muiden ohella Luin Living ja Papu Design ovat panostaneet viime vuosina vahvasti digitaaliseen kaupankäyntiin ja kasvuun kansainvälisillä markkinoilla. Joulumyynnissä brändit uskovat kuitenkin vahvasti fyysiseen kohtaamiseen ja kotimaiseen markkinaan. ”Meille kasvokkain tapahtuvalla palvelulla on edelleen suuri merkitys ja uskomme, että erityisesti tänä vuonna monet asiakkaamme haluavat tehdä jouluostoksiaan verkkokauppojen ohella myös myymälöissä – nyt kun se on taas mahdollista koronatilanteen parannuttua. Odotamme innolla, että pääsemme jälleen tapaamaan asiakkaitamme”, Luin Livingin...
Papulta oma eksklusiivinen lastenvaatemallisto Prismoille
Papu aloittaa tänä syksynä yhteistyön Prisman kanssa. Uniikeista kuoseistaan tunnettu design-brändi suunnittelee Prismalle oman kompaktin lastenvaatemalliston, joka koostuu Papun tunnetuista lastenvaatemalleista sekä aikaisempien sesonkien suosikkikuoseista. Papu on suunnitellut Prismalle oman, eksklusiivisen lastenvaatemalliston. Marraskuun alussa lanseerattavan malliston vaatteet on suunniteltu Suomessa ja valmistettu vastuullisesti samoissa tuotantolaitoksissa EU:n alueella kuin Papun päämallistonkin tuotteet. Kaikki tuotteet on valmistettu luomupuuvillasta. Mallisto koostuu Papun tunnistettavista perusmalleista, kuten Fold-paidoista, Patch-leggingseistä sekä Pouch-mekosta. Tuotteissa on tuttuja ja suosittuja kuoseja aikaisemmilta sesongeilta uusissa värityksissä. Mukana ovat nakkikuosi Sausage graafisen mustavalkoisena sekä Hidden Forest, joka nähdään nyt hempeän vaaleanpunaisen ja harmaan sävyisenä. Papun klassikkomalli Patch-leggingsit löytyvät...
WANTED: DIGIVIESTINNÄN SUUNNITTELIJA
avoimet tyopaikat paputeam uutiset
Papu Design Oy on vuonna 2012 perustettu suomalainen naisten- ja lastenvaatteita suunnitteleva ja valmistuttava yritys. Tuotteiden ytimessä on laadun ja oivaltavan suomalaisen designin lisäksi vastuullisuus. Yhtiön liikevaihto on noin kolme miljoonaa euroa, ja yhtiö työllistää suoraan reilu kymmenkunta henkilöä. Haemme kasvavaan ja uudistuvaan yhtiöömme nyt sinua DIGIVIESTINNÄN SUUNNITTELIJA Tärkein tehtäväsi on koordinoida, suunnitella ja toteuttaa digitaalista viestintää ja graafisia sisältöjä. Työnkuvaan kuuluvat verkkosivustojen sekä sosiaalisen median sisällön kehittäminen, päivittäminen ja seuranta sekä digikampanjat. Hakukoneoptimointi, growth hacking ja konversiot, kuten Facebook Ads -mainonta, sähköpostimarkkinointi ja markkinointiautomaatiot ovat sinulle arkipäivää. Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää digitaalisten kanavien ja niiden tarjoamien mahdollisuuksien...
Papun AW21 -mallisto ylistää syksyisen metsän mystisyyttä
AW21 new arrivals papustories uutiset

Papun AW21 -mallisto ylistää syksyisen metsän mystisyyttä, hiljaisuutta ja herkkyyttä. Inspiraatiota on haettu luonnon eri elementeistä, kuten taivaasta, koivun rungon pinnasta sekä loskaiseen maahan piirtyneistä kuvioista. Kuosien toteutuksessa on käytetty apuna akryylivärejä, jotka antavat tuotteille elävän ja herkän pinnan. Mallisto on naisellinen ja vyötäröä korostetaan aiempaa enemmän. Syksyn malliston myötä Papu tuo ensimmäistä kertaa saataville puolihameen. Myös paita- ja housumalliston sekä neuletuotteiden valikoima laajenee. Näyttäviä kuoseja ja käytännöllisiä klassikoita yhdistävässä AW21 -mallistossa on käytetty kestävämmistä lähteistä olevia materiaaleja: luomupuuvillaa, kierrätettyä polyesteria, Lyocellia, sekä EcoVeroTM -viskoosia, joka on puupohjainen muuntokuitumateriaali, jonka valmistusprosessi kuluttaa vähemmän vettä ja lähes kaikki prosessissa...